Categorii

Information

Modalitati de livrare

 

Livrarea pieselor auto de la autoclinic sau va fi facuta de personalul nostru, daca este acestea sunt in zona geografica a destinatarului sau se va face prin intermediul societatii de curierat: Fan Courier. Pentru stabilirea acestor detalii selectati modalitatea dorita de livrare la finalizarea comenzii, iar ulterior, ve-ti fi contactat de reprezentantul sau partenerul nostru, care va va oferi detaliile legate de livrarea pieselor auto.

 

Costurile si plata livrarii

 

Contravaloarea taxelor de transport pentru piesele din dezmembrari, de regula, va fi achitata de catre client. Contravaloarea transportului se achita reprezentantului societatii de curierat la ridicarea coletului. Daca doriti livrarea in localitatile rurale, societatile de curierat aplica o taxa pentru km suplimentari, care variaza de la o societate la alta.

 

Timpul de livrare

 

Timpul de livrare este de o zi lucratoare, din momentul confirmarii comenzii.  In general, perioada de timp de la plasarea unei comenzi, pana la posibilitatea ridicarii piesei de la oficiul societatii de transport, nu depaseste o zi lucratoare.

In situatia in care toate piesele sunt disponibile, comanda dvs. va fi expediata in cel mai scurt timp, in ordinea confirmarii acesteia. De asemenea, ve-ti primi un email de instiintare a expedierii coletului(elor), in ziua in care acesta(ea) pleaca de la sediul noastru. Livrarea coletelor se face de luni pana sambata. Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele intarzieri cauzate de transportatori (firmele de curierat), in special in perioada sarbatorilor legale.

 

Urgente

 

Nu se proceseaza comenzi in regim de urgenta, decat daca se achita taxa de urgenta.

 

Returul

 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform O.G. 130/2000, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor. In cazul in care exista nemultumiri legate de produsele comandate va trebui sa ne contactati, in termen de 3 zile de la primirea acestuia, prin e-mail, telefonic sau fax. Acesta va fi inlocuit cu un alt produs, daca exista in stoc sau daca se doreste este posibila restituirea contravalorii acestuia.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile Art 4, Alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala sau ambalate corespunzator (ca sa nu se defecteze la transport), cu insemnele, etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit la livrare.

Nu se accepta returul pieselor auto, in urmatoarele cazuri

  • Piesele auto care nu au fost achizitionate de la societatea noastra.
  • Piesele auto cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice, aplicate de producatorul piesei sau la livrarea acesteia.
  • Piesele auto lipsite de accesoriile si componentele, subansamblele originale sau furnizate la livrare.
  • Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire, sudura, exploatare necorespunzatoare.
  • Piese comandate gresit de catre client.

Ne rezervam dreptul de a inregistrate intr-o baza de date, speciala, persoanele care, din motive independente refuza sau nu preiau piesele de la firma de curierat. Ulterior, daca se doreste o colaborare, vor fi obligati sa suporte cheltuielile de livrare si returnare a coletelor precedente, impreuna cu noua suma datorata, in avans.